Det övernaturliga vill inte att jag ska experimentera med det!

Mer
3 år 7 månader sedan #1280685 av Geta
Min psykoterapeut sa att jag hela tiden trillade i något dike.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280701 av Zoidar
Jag håller mig till det kristna budskapet, även om jag också har intresse för kinesisk medicin.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 7 månader sedan #1280707 av Amandara
När jag var psykotisk gjorde tarotkort mig än mer galen. Jag trodde spådomarna var sanning. Jag la min tarotkortlek varje dag och den vägledde mig. Helt galet. Konspirationer överallt. Men men. Är man frisk kan man ta den med en stor skäppa salt och mer se vinklingar om det psykologiska som man kanske inte sett. Mer som att läsa psykologi. Trots kan tala till det undermedvetna, som är aktuellt just för stunden. Kan vara berikande vinklingar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280715 av Nissegossen
Mycket av ondo

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1280795 av wasp
Min psykolog under 1980-talet sa att jag hade tydliga drag av Asperger och autism, tillika med de röster jag hörde. Det stämmer! Var väl därför jag inte visade vad jag klarat av förrän 1992 då.............Han sa att han trodde på mig efter det och han sa också: På det här stället sägs så mycket som inte är relevant, så det var bra att du visade mig gamla antagningsbesked från UHÄ och betyg. Säga är en sak, bevisa en annan................
Mer
3 år 7 månader sedan #1280836 av Admin1
Sociala svårigheter förekommer både vid autism och schizofreni. Men autism kommer före 10 års ålder, medan schizofreni vid 20-25 år.