Det övernaturliga vill inte att jag ska experimentera med det!

Mer
3 år 7 månader sedan #1272042 av Richard
Ja, jag har laddat ner lite pdf-böcker som gör större tolkningar än den bok jag har i fysisk form.

Sen är jag fortfarande skeptisk till det övernaturliga, men man kan se korten som en form av vägledning, sen kan man kalla det andligt eller vad man vill.
Mer
3 år 7 månader sedan #1272118 av memphis
Jag hade också en tarotkortlek men jag tror att jag blev rädd och slängde den. Det fattades ett kort i leken.
Mer
3 år 7 månader sedan #1272135 av Cosmos
Jag har inte ens sett en tarotkortlek utan det jag har sett på film. Skulle aldrig med mitt ömtåliga psyke, utsätta mig för risker genom spådomar. Har haft tillräckligt med demoner som flåsar mig i nacken.
Mer
3 år 6 månader sedan #1280646 av Richard
Lät rådfråga korten om hur nästa vecka kommer att bli...




Jaha... Men det man kunde göra är att dra ett kort till, för att se vad man kan göra åt besvikelsen...




Får se hur det blir...
Mer
3 år 6 månader sedan #1280648 av Amandara
Tror inte på det övernaturliga eller spådomar. Tarot är safe med mig. Det kan dra fram intressanta reflektioner om tingen som man internet på.
Mer
3 år 6 månader sedan #1280664 av memphis
Jag tror på spådomar eftersom jag har mött en spådam som spådde mig sant när jag var 17 år. Hon ville knappt säga nåt. Och inte konstigt det med alla trauman som jag hade framför mig! Men hon spådde mig illa fall litegrann, och av det lilla hon sa så föll det in!