Eva, den andra kvinnan på jorden...

Mer
3 år 6 månader sedan #1285210 av Geta
Det har ingenting med fritt tänkande att göra. Varför tänker man bättre med dessa youtube-videos. Jag bad hon som spammade att förklara sina filmer i text men då vägrade hon. Det är likadant med Skellington. Han verkar fatta trögt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1285231 av Stoneage

Nissegossen skrev: Mycket tyder på ett snarligt jorden finns i vår närhet kanske i en annan dimension än våran och kanske ganska obehindrat kan passera mellan dimensionerna men var inte rädda de menar väl. Men var vaksamma det finns dessvärre en ondskans makt också det kan vara tusentals år längre i utveckling än vi har kommit, det tyder på det


Det du skriver här finner jag intressant, har delvis funderat liknande.

En del pratar om att saker och ting har sin specifika "frekvens".
I vetenskapen säger man att energi är oförstörbar, den kan bara övergå från en form till en annan.
Vetenskapen säger också att vid tillräckligt hög hastighet så minskar massan och övergår till energi, vid en
tillräckligt hög hastighet så finns där ingen massa kvar, allt har övergått till energi.

Då tänker jag, om någonting som har en massa kan fås att medvetet vibrera med tillräckligt hög frekvens (hastighet),
detta utan ändlägen med för låg hastighet, exempelvis en vibration i en lite eliptisk bana, kan denna "massa" övergå
till energi, för dom flesta människor osynlig (alla?). Kanske är det då lättare/möjligt kliva in i exempelvis våra allmänt
erkända fyra dimensioner x,y,z och tid ?. Väl här så kan "ingen" se detta om inte frekvensen sänks så ett materialiserat
objekt (delvis eller helt massa igen) blir visualiserat för människan i allmänhet. Möjligen pågår det en hel del aktivitet
runt omkring som människan vanligtvis inte lägger märke till p.g.a medvetna "frekvensjusteringar".

Detta, lite av mina funderingar kring uppenbarelser, UFO m.m.