Min pojkvän är påväg in i en psykos

Mer
18 år 2 månader sedan #29957 av ensamflicka
Min pojvän är schizofren... eller expojkvän, han gjorde nämligen slut idag.. jag tror han är påväg in i en psykos igen, det verkar så...
Han har fått höjd medicin för ungefär en månad sen och han säger han liksom känner sig avtrubbad, ibland helt apatisk, han känner ingenting för nån eller något... Att han inte orkar med nån relation just nu.. Han har dratt sig undan från vänner och mig...

Jag älskar honom mer än mitt eget liv, jag vill inte det ska vara slut, vill finnas för han, vid hans sida. Stötta han när han vill, kämpa ihop med honom.
Men nu vill han inte ens prata med mig...

Jag tänkte på de kan man vara inne länge i en psykos? hur tar man sig ur sånt? vad händer? vad gör man åt de?

jag är så snurrig i mitt huvud, vet varken till eller från, vet bara jag vill vara med honom..
Kan jag göra eller säga nått speciellt?

Snälla kan nån hjälpa mig, bara förklara för mig, jag känner mig så ensam, har ingen att prata med om detta... :(
Mer
18 år 2 månader sedan #29960 av Admin1
Det är nu du har chansen min vän ta den. du är fri han är
Gumman njut ta varje ny möjlighet.
Mer
18 år 2 månader sedan #29961 av ensamflicka
varför ska jag ta chansen och va fri?? jag är fri med honom, det enda stället jag vill vara på, vill vara med honom för jag älskar honom så himla mkt, inget fängelse där inte...
Mer
18 år 2 månader sedan #29963 av Admin1
Men då är du juu inte ensamflicka. Du har allt res dig plocka äpplena o ät
Mer
18 år 2 månader sedan #29964 av Admin1
Jag är ledsen för din separation tänk endå för ett ögonblick. ensamflicka vem är det?Flytta vidare eller vad dom nu säger.
Mer
18 år 2 månader sedan #29965 av Admin1
ensamflicka Sorry för mina snurriga inlägg. Men nu måste du göra upp med di8g själv ta din chans Gör det DU vill. backa inte. Gå frmåt.