Hur många vänner har du?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 7 månader sedan #855066 av Fantasio
Ursäkta om jag frågat om detta tidigare, men jag chansar och skriver detta ändå. Hur många vänner har du? Jag har en vän jag sällan ser, han är trevlig att umgås med, men han ringer aldrig, det får jag göra. Sedan har jag två före detta arbetskamrater jag träffar vissa lördagar. Genom psykiatrin har jag lärt känna tre personer, fast den ena träffar jag bara när han är hos sin kompis. Hur har du det med vänner?
Mer
7 år 7 månader sedan #855067 av Utomjordingen
Sållat bort "alla" mina vänner under flera år eftersom min kvinna inte tyckte att dom var så lämpliga för mig. Dom var inte bra för mig - hon såg helt enkelt att dom inte var bra för mig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 7 månader sedan #855068 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur många vänner har du?
Min ena vän är spelmissbrukare och han tjatar alltid om att få låna pengar. Han är skyldig mig en summa sedan flera månader tillbaks, ändå ville han låna 50 spänn av mig häromdagen. Jag kommer dock inte att låta hans missbruk förstöra vår vänskap, han är mycket trevlig och pratglad oftast.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 7 månader sedan #855069 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur många vänner har du?
Det var tråkigt att höra, Utomjordingen. Känner du dig inte ensam, det skulle jag göra utan mina vänner.
Mer
7 år 7 månader sedan #855070 av Utomjordingen
Ok! Min kvinna tycker att mina vänner är inte riktigt som dom ska vara. Hon har skrämt iväg mina vänner så dom tog aldrig kontakt någon mer gång.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 7 månader sedan #855071 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur många vänner har du?
På så vis, där ser man.

Jag har en före detta arbetskamrat jag umgåtts med en hel del, jag har honom på Facebook. Han bytte jobb innan jag fick sparken och vår vänskap rann ut i sanden. Synd, för han var jättetrevlig och så delar vi ett brinnande fotbollsintresse.