Mina föräldrar

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 5 månader sedan #870829 av Fantasio
Mamma fyller snart år, hon blir 74 och pappa en dryg vecka senare, han blir 76. Jag älskar dem, men det har jag aldrig sagt.

Pappa är skröplig och tarvar endast små portioner, han sitter länge med sin mat. Mammas aptit är det inget fel på.

Jag tror jag fått min sjukdom från min mammas sida av släkten, ren spekulation dock. Jag märker att hon oroas över pappas hälsa, men hon kan ge honom gliringar som jag inte ställer upp på.

Jag bara väntar på ett telefonsamtal där mamma berättar om pappas död. Jag har börjat bli rädd när telefonen ringer, det var över den mamma berättade att min syster var död. Jag tror inte att jag orkar med ännu ett dödsfall.

Jag tycker att min relation till mina föräldrar är god, men den kan ju alltid bli bättre. Hur är/var din relation till dina föräldrar?
Mer
7 år 5 månader sedan #870837 av mopa
Svar från mopa i ämnet Mina föräldrar
min pappa var den snällaste människa,o vi hade en bra relation. saknar honom så. min mamma vill inte ha med mig att göra, så henne bryr jag mig inte om.
Mer
7 år 5 månader sedan #870869 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mina föräldrar
Mina föräldrar är döda sedan många år. Min psykiska sjukdom tror jag kommer
från pappas släkt.
Mer
7 år 5 månader sedan #870874 av Zoro
Svar från Zoro i ämnet Mina föräldrar
Jag har god relation med min mamma, vi bor nära varandra och ses iaf lite kort nästan varje dag.
Min pappa hade jag en okej relation med tills han förlorade jobbet och söp ner sig, då tappade vi kontakten. Jag ville inte träffa honom när han drack och han tjatade inte. Han dog för några år sedan.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 5 månader sedan #870890 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Mina föräldrar
Tänk vad tiden går, jag minns när pappa fyllde 50, det tyckte jag var gammalt. Nu är jag snart där själv. Jag önskar att jag hade modet att säga "jag älskar dig", men har alltid haft svårt att visa känslor.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1098490 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Mina föräldrar
Fyra Trisslotter till mamma. Tvätt till henne i mycket dåligt skick. Jag fick inte ta ut den ur påsen. Det var trevligt att råkas som vanligt.