Mina föräldrar

Mer
5 år 6 månader sedan #1098552 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Mina föräldrar
Min mamma är hädangången sen lång tid tillbaka. Hon hade ett gediget alkoholmissbruk.
Min pappa har alltid varit, och verkar fortsätta vara, en idiot. O.k han har blivit lite snällare, men har fortfarande en hel del olater för sig.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 6 månader sedan #1098553 av Miika
Svar från Miika i ämnet Mina föräldrar
Mina föräldrar är guld värda
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1098769 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mina föräldrar
Mina föräldrar är jättebra. Igår var jag hos min mamma, som bor några hundra meter bort från mig. Hon bjöd på middag o jag fixade hennes dator. Min mamma är 68 år o är ganska dålig, hon har bl.a. rullator för spinal stenos. Så jag är lite orolig för henne.

Min pappa bor i Helsingborg med en ny fru. Han brukar bjuda mig på teater, o förra veckan körde han mig till Trafikverket, då jag skulle fotograferas för nytt körkort. Han är 67 år o pigg. Alltid när jag är hos pappa, så brukar jag få typ 4 paket cigaretter när vi går till Pressbyrån. Han tycker ju inte om att jag röker, men vet att jag ändå hade köpt det.

Hans nya fru börjar dock bli väldigt dement... Jag hoppas för pappas skull att det inte blir svår alzheimer, så att det inte blir som min farmor...
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 6 månader sedan #1098774 av wasp
Svar från wasp i ämnet Mina föräldrar
Mina föräldrar är döda sedan lång tid. De har jag att tacka för mycket, bl a mat och husrum när jag var som sjukast i början av 1980-talet!
Mer
5 år 6 månader sedan #1098777 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Mina föräldrar
Har väl hyffsad relation till mina föräldrar idag. Träffas inte så ofta men de ställer alltid upp. Och jag hjälper till även om det inte är mycket än.

/Dave
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1102028 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Mina föräldrar
Pappa fyller år imorgon. Blir Trisslotter som vanligt. Mamma och jag trätte lite, men det var inte så farligt. Hon undrade om jag blivit vräkt, fast med finare ord. Varför blir det så?