Varför försöker vissa föräldrar göra sitt barn psykotisk?

Mer
6 år 7 månader sedan #973193 av Carmen Al Kebab
Tror det kan ligga lite i det Geta skriver, att de själva bär på psykisk sjukdom som de aldrig berättar... Varför undersöker aldrig psykiatrin våra föräldrar?
Mer
6 år 7 månader sedan #973228 av Utomjordingen
Jag själv tyckte då att det är väl bättre att lägga in min mamma på tvångsmedicinering/tvångsinläggning än mig! Tycker att hon mår mycket sämre än mig fast jag har min diagnos.

Eller varför inte - lägg in hela familjen/släkten på psyket om en skulle vara psykisk sjuk! Någonting är ju fel!

Hade jag varit Nazi - en ny Hitler så skulle jag tvångsmedicinera hela min släkt så dom får känna på samma medicin som jag har fått/får göra... .
Mer
6 år 7 månader sedan #973232 av Geta
Min psykoterapeut ville sätta min mamma i psykoterapi.
Mer
6 år 7 månader sedan #973244 av björk
Dom psyka mej i ca 6_7 ca 6-7 år...
Sen tog jag till kamphunds strategin
som visa sej ge resultat. Jag trötta ut de i
ett stort perspektiv. Tills dess bevekelse då blev
ja, fri!! Men att öda tid saken är den jag har tid.
Man kan inte jävlas skamlöst hela j-la tiden folk
förstår ju att man reagerar. De uppenbara kan
inte få pågå ansträngt om och sådär i evigheter.
Det var som på Malmborgs när de skamlösa pingstvännerna skamlöst krängde och proklamerade. En gång var jag så ilsk på min far
att jag va från mina sinnen. Och fick utlopp för överskott energi med saltad nota på honom.
Han är ett typ offer för frikyrkliga åbäcke. Såna som inte är realistiska som liksom häver ut sej"


!!!
Mer
6 år 7 månader sedan #973270 av Carmen Al Kebab
björk, kan du skriva lite om hur du tröttade ut dem? Vilka är de? (Alltså vilken personal höll på så)?

Respekterar de dig idag efter du tröttade ut dem ordentligt? På vilket sätt är du fri idag?
Mer
6 år 7 månader sedan #973276 av Amandara
Tror att de flesta föräldrar är evinnerligt oroliga när de märker att deras barn är sjukt.....