Någon har snott mitt förbannade platina!

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1221285 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Någon har snott mitt förbannade platina!
hade kunnat skicka denna post i tråden den diaboliska televisionen
men, här har vi alltså en "forskare" som snackar in i kameran som om man vore intresserad att klyva atomer.

fick mig att undra om inte Rickard har sett något liknande på dumburken. innan du gjorde experimenten i ditt kök dvs.

300
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221287 av memphis
Det är för att du drar hem en massa pack till lägenheten PW. Då försvinner saker.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1221330 av Nissegossen
De jag tog hem utav uteliggare och gav husrum för natten stal inte, de fick en måltid fiskpinnar ris skirat smör med pepparrot mitt i natten och fick sova i en tältsäng i mitt vardagsrum, samt med sig något nytt i sin förpackning antingen kalsonger eller strumpor, detta för det är svårt att finna på sekondhand

De var tacksamma, de som stuligt något trodde jag bättre om

Förövrigt hittade jag en slipsnål på väg hem till min mor och far. Lämnade den till polisen som hittegods. Hon jag pratade med hos polisen sade det är platina, jag gjorde anspråk på den och fick den 3 månader senare. Dock lätt fånget, lätt förgånget jag tappade den själv senare. Hittade vid Valand i korsningen med Avenyn en armbandslänk, lämnade in den också till polisen, länge sedan nu, hon som tog emot kallade det manglad kätting i silver. Hörde inget efter 3 mån ringde upp dem, hon svarade att ja, det är silver föer 500kr, vi försöker lite till, men jag kunde hämta den senare. Såg en kvinna, en ensamstående mamma med barn, jag visste att hon hade dåligt ställt med pengar jag gav henne den och sade om du behöver pengar sälj den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221339 av Geta
Har också hittat ett silversmycke som jag lämnat till polisen. Ingen hade hört av sig. Fick smycket efter ett tag.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221345 av Clean
Jag hittade tusen kronor en gång vid en bankomat.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221401 av Nissegossen
Hittade en 5 hundring i butiken jag handlar i, hade den legat utanför hade jag tagit den, men tekniskt sett var den butikens jag gick till kassan han där sade det var det ärligaste jag sett

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum