Tjejen jag var kär i ser ut som en gammal tant nu!

Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1086902 av Richard
När jag var i 20 års-åldern, så var jag lite tänd på en tjej som var några år äldre än mig. Det blev aldrig nått mer, än några kramar. Nu postar hon en bild på Facebook där hon är 44 år o har fått en del rynkor... :(

WTF!? Hon ser ut som en tant! Ska man vänja sig vid det o inse att man är 38 år gammal, o inte 20 längre!? :roll:

Det är precis som i serien Twin Peaks, där hon, Audrey Horne (Sherilyn Fenn) som man var så kär i 1992, o så nu när de gjorde en säsong 3, 25 år senare, så ser hon ut som Elisabet Höglund!?

EDIT: Jag menar inte att Elisabet Höglund är ful, men på tok för gammal!
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 7 månader sedan #1086904 av Geta
Men du själv är ju nästan lika gammal.
Mer
5 år 7 månader sedan #1086928 av Nissegossen
Han vill ha lammkött

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1086932 av Zoidar
Gymmar man och sköter kosten ser man 10 år yngre ut sägs det.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1086934 av Utomjordingen
Kvinnor som jag var kär i när jag var runt 20 års-åldern är 60-80 år gamla idag! Jag själv är under 50 års åldern! Jag äskar dom kvinnorna än idag fast på telepatisk väg... .
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1086938 av Nissegossen
Vid en date, var nykter och städad börja inte dricka förrän tjejen vill dricka och drick inte mera än henne. Är ni hemma hos dig, tänd levande ljus på bordet, ha skinande rent på toa och inget batteri av dricka i kylen.

Det första hon kollar är toan, nästa är kylen och var gärna iklädd kavaj, struken vit skjorta gärna något annat en slips kanske något löst istoppat vid skjorthalsen så damen tänder på alla cylindrar och sedan har du själv lagat maten. Läs innantill i kokboken och följ receptet slaviskt och det sista du gör är att smaka av med salt och peppar sätt fram måltiden tillsammans med ett rött gott vin passande måltiden de brukar vara bra rådgivare personal på systemet. ( Ta gärna en gratis metro till dem före lunch, smörjmedel) då får du något gott vin att ta hem och glöm inte fråga vilken temperatur det skall serveras.

Lycka till!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum