Tjejen jag var kär i ser ut som en gammal tant nu!

Mer
5 år 6 månader sedan #1086945 av Nissegossen
Mer
5 år 6 månader sedan #1086946 av Vittrad

Nissegossen skrev: Vid en date, var nykter och städad börja inte dricka förrän tjejen vill dricka och drick inte mera än henne. Är ni hemma hos dig, tänd levande ljus på bordet, ha skinande rent på toa och inget batteri av dricka i kylen.

Det första hon kollar är toan, nästa är kylen och var gärna iklädd kavaj, struken vit skjorta gärna något annat en slips kanske något löst istoppat vid skjorthalsen så damen tänder på alla cylindrar och sedan har du själv lagat maten. Läs innantill i kokboken och följ receptet slaviskt och det sista du gör är att smaka av med salt och peppar sätt fram måltiden tillsammans med ett rött gott vin passande måltiden de brukar vara bra rådgivare personal på systemet. ( Ta gärna en gratis metro till dem före lunch, smörjmedel) då får du något gott vin att ta hem och glöm inte fråga vilken temperatur det skall serveras.

Lycka till!


Det där låter som en gammal dateguide från Aftonbladet.
Mer
5 år 6 månader sedan #1086955 av Geta
Nissegossen rekommenderar att man ska sticka till folk i alla sammanhang gratistidningen Metro.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1087016 av Utomjordingen
Nu först fattar jag vad du menar med metro! Jag var berusad igår så det kopplade inte riktigt hos mig. :oops:
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1087059 av Nissegossen
Som till min psykiatriker, jag gav honom en metro,sade så, att doktorn kan hålla sig ajour med verkligheten....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1087060 av rymd
skärp er, vem bryr sig om ålder om man gillar en person? Inte jag iaf