Lyssnar psykiatrin mer på mina föräldrar än jag?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089725 av zoegas
Du och dina psykopater. Du målar upp mardröms scenarion i din hjärna och tror det är verklighet. Du har idéer om medicin och denna sjukdomen du drabbats av. Och dem stämmer inte någon av dem.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089726 av Carmen Al Kebab
Tror du det är någon slump att läkemedelsindustrin tjänar $1T/år globalt? Om det fanns ett botemedel för allt så skulle dem gå i konkurs pga det skulle inte finnas någon att bota.

Psykopater älskar att se folk lida, det är mycket vanligt inom psykiatrin eftersom psykopater får sin livslust därifrån... Tråkigt när jag kommer nästa gång som är totalt likgiltig under hela inläggningsperioden med noll reaktioner och ställer obekväma frågor till alla yrkeskategorier som befinner sig i slutenvården - Skötare, sjuksköterskor och psykiatriker.

Eventuellt ragga på patienterna där också.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089728 av zoegas
Det kan du glömma. Alla människor som går igenom en sjukvårdsutbildning, gör det för dem brinner för att hjälpa människor. Psykiatriker har 2.0 på högskoleprov och en hyffsad IQ. Skulle flera miljoner läkare världen över ingå i en konspiration för att plåga människor? Hur skulle dem kunna mörka det? Dessutom har du alla patienter som blivit hjälpt av medecinen och propagerar för det (som här) Vara med på denna konspiration med? Dem som framställer medeciner gör så gott dem kan. Om du vidgar ditt perspektiv. Vilka sjukdommar är botningsbara? Aids? Demens? Listan är lång du.

Du tänker skevt mannen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan #1089731 av Carmen Al Kebab
Psykiatriker har 1.6 på högskoleprovet som drivs av pengar och makt främst men också för att se folk lida.

Det är mycket hemlighetsstämplade saker som nästan aldrig kommer ut till allmänheten... Det är ingen slump att man får alla biverkningar som man får också.

De propagerar för medecinen pga två val: Lura psykiatrikern för att framstå som en bra patient därav inte får problem i framtiden eller så jobbar man för psykiatrin... Det skulle bli ett helvete för psykopaterna inom psykiatrin ifall psykiatrin skulle läggas ner... Var skulle de då få sin livslust?

Det finns 4000 apotekare i Sverige, självklart kommer inte hemligheterna ut till allmänheten i hög grad... Däremot finns det massor med bevis från USA som har lagt upp en video på Youtube om just det som apotekare.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089733 av zoegas
Bevis? Chris Rocks standup och nån fjant till scientolog. Din människosyn är skrämmande. Världen är inte så hotfull som du tror, det är psykos! Om du gått förbi en plågad människa hade du hjälpt. Om det så är en tiggare eller någon som är sjuk. Det kallas för empati.

Du kan inte ens äta en lövbiff utan att få biverkningar. Dåligt hjärta och övervikt. Allt dödar oss. Apotekarna i USA har inte ens en utbildning, de säljer ingredienser till amfetamin till vilken tjome som helst. Här måste man ha en högskoleutbildning.

Du behöver neuroleptika så att du kan landa. Jag kan se den värld du lever i. Jag kan känna hur du har det för jag har haft det så själv. Och många här på sajten med oss. Det är inte som du tror!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089735 av Carmen Al Kebab
Tvivlar starkt på att du ens är psykiskt sjuk, förmodligen en light-psykopat som gör detta som en livsstil. Du lurar en liten minoritet, men inte majoriteten.

Varför blev du inte polis istället?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Carmen Al Kebab.