Varför skriver inga här om sina kassa föräldrar?

Mer
5 år 5 månader sedan #1092942 av Inwatto
Om man smutskastar sina föräldrar, smutskastar man sig själv. Det vill inte jag göra. Och, de skulle säkert inte sätta barn till världen om de visste hur det skulle bli...

Jag har kärleksfulla föräldrar som hade noll koll på vad psykiska sjukdomar är. Ändå är jag sjuk. Instabil utan medicin och en skugga av mitt forna jag med.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 5 månader sedan #1092976 av rymd
mina föräldrar är kärleksfulla och snälla
Mer
5 år 5 månader sedan #1092988 av Nissegossen
Mina föräldrar är sedan många år döda. De var rättvisa och min far var lite paranoid men de var goda föräldrar. När jag blev sjuk blev min mor så att säga en hönsmamma och var orolig vad jag än gjorde. Tidigare var jag ständigt utnyttjad av släktingar som ville att jag skulle göra arbeten en del var farligare än det mesta efter fick jag inte göra någonting för min mor. Hon sade ifrån.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1092998 av MsTibbs
Pappa är 80år och lite i sin egen värld, typ som jag. Mor är bra, hon är konkret och tydlig och så.... bra för min asperger. Och hon är psyk sjuksköterska, bra för min schizoaffektiv. :)
Mer
5 år 5 månader sedan #1092999 av Miika
Mina föräldrar är guld värda
Mer
5 år 5 månader sedan #1093021 av Geta
Mina föräldrar är döda sedan flera år. Det var inte helt bekymmersfritt medan de levde. Får nog säga att jag levde i en dysfunktionell familj. Har ingen svårighet idag att klara mig utan mina föräldrar.