Personer som jag har som vänner

Mer
5 år 1 månad sedan #1132341 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1132413 av Admin1

wasp skrev: På dagcentret jag besöker har tre gått bort sedan i höstas. Jag tycks vara en sann överlevare!

Hur många besökare där ungefär?
Mer
5 år 1 månad sedan #1132445 av Cosmos
Jag har också haft vänner som dött. Den enda granne jag hade kontakt med dog i cancer förra året. Det var mer smärtsamt än jag trodde det skulle vara. Annars har vänner kommit och gått. Vissa har jag blivit så osams med så vi brutit kontakten. Borderlinetyper har tyvärr befolkat min omgivning så de har först höjt mig till skyarna för att sedan malt ner mig i gruset. En f d vän sade att jag var hennes bästa vän, när vi sedan bråkade om politik och var oense kastade hon ur sig att jag var fascist och att jag bara hade levt på bidrag, att jag var snål och missunnsam etc. Själv gick hon på bidrag i 15 år innan pensionen och är den snålaste och mest missunnsamma människa jag någonsin träffat. Hon hade bättre reda på mina arv än jag själv hade och var så kåt på mina pengar att det bara lyste ur ögonen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1132446 av Geta
Cosmos, jag känner igen mig. Det är inte alltid lätt att vara vänner med personer från psykiatrin.
Mer
5 år 1 månad sedan #1132450 av Nissegossen
Mitt ex hade Borderline ändå bodde vi ihop i 13 år. Det säger mer om mig än henne

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1132464 av memphis
Tyckte rubriken löd: Personer som har vänner. Lol omg. Läste fel.