Är jag ful?

Mer
5 år 1 månad sedan #1133230 av Lelle
Är jag ful? skapades av Lelle
Är jag ful som skickade 1000 kr till min kusin som är bosatt med familj i England? Jag har även lovat att jag senare ska skicka pengar till min bror som jobbar och är bosatt i Tyskland! Han ska också få 1000 kr. Är jag ohelig som håller på såhär? Är det fult det jag gör !?
Mer
5 år 1 månad sedan #1133231 av Miika
Svar från Miika i ämnet Är jag ful?
Det är inte fult men onödigt att skicka pengar till de som jobbar när du bara har sjukpension själv?
Mer
5 år 1 månad sedan #1133233 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Är jag ful?
jag har även tidigare år skickat pengar till min bror i Tyskland - Det är inte första gången. Min kusin i England har dock inget jobb- hon är hemma med barn.
Mer
5 år 1 månad sedan #1133234 av Miika
Svar från Miika i ämnet Är jag ful?
Det är generöst, snäll du är
Mer
5 år 1 månad sedan #1133235 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är jag ful?
Tycker också att det är dumt att skicka pengar till dina släktingar. De får ta hand om sig själva.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1133236 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Är jag ful?
Miika jag har sparat länge och gör mig av med lite, har aktivitetsersättning. Jag jobbar på en verksamhet där vi paketerar åt Cederroth och åt skolor.

Jo kanske onödigt till min bror i Tyskland eftersom han jobbar..... dock har han sagt att han tar pengarna och ger till pappa.

jag tror det var 2015 första gången jag skickade pengar till min bror i Tyskland. Men han säger att han ger pengarna till vår pappa. Så det är ju bra.

tror jag skickar dom där pengarna till min bror en sista gång senare i år. Efter det skickar jag inte längre pengar till släktingar.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.