Har ni vänner?

Mer
3 år 6 månader sedan #1287812 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Har ni vänner?
Jag var också ensam mycket vid tonåren. Jag hade ju innebandyn till jag var 16-17 men sedan blev det ännu mera utförsbacke. Däremot har jag bara mig själv att skylla om det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 6 månader sedan #1287816 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni vänner?
Jag har 2 vänner kvar, de andra har stuckit för länge sedan.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287817 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har ni vänner?
Jag har en nära vän många bekanta. Mest från psykiatrisvängen.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287820 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Har ni vänner?
Kompisen jobbar på Mötesplats Sardin och han och jag satt i parken därutanför och blossade och pratade. Det är tur att jag har mötesplatsen. Vi brukar ha telefonkontakt varje dag, det är uppskattat.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1287891 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni vänner?
Jag hängde med dom populära barnen i skolan fast jag var i perioder psykotisk och helt jävla borta i huvudet. Gick i svarta kläder, hade Dr Martins och svart kajal runt ögonen. En dag sexuellt ofredade en populär kille en tjej och jag stoppade det hela vilket jag skulle inte ha gjort. Blev utsatt för levande form av helvete och blev helt utesluten, ingen vågade säga nåt. Jag pallade i ett halv år sedan hoppade jag av grundskolan. Började hänga med äldre ungdomar och dricka och röka på. Drack gjorde jag redan vid 11 år med mina vänner. Började röka på efter ett par år senare.

Nej som vanligt sen dess idag har jag mestadels fiender knappt några vänner. Dom flesta har ingenting gott att säga om mej. Inte ens min egen mamma.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287908 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni vänner?
Innan jag blev sjuk i psykos hade jag fler vänner än idag. De "försvann" när jag blev sjuk. Dessutom var jag ihop med en ganska mycket äldre snubbe när jag blev sjuk. Ingen av mina vänner gillade honom.

Idag har jag några få vänner, varav en från gymnasiet. Jag har en hel del bekanta genom ridningen. Jag är även sambo.