Min morbror är död

Mer
4 år 8 månader sedan #1170256 av krokus
Svar från krokus i ämnet Min morbror är död
Jag beklagar sorgen och förlusten!
Mer
4 år 8 månader sedan #1170330 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Min morbror är död
Det var tråkigt att höra.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1176513 av Richard
Svar från Richard i ämnet Min morbror är död
Var med största sannolikhet ett självmord. Han var i.o.f. sjuk på flera håll. Men han kände att han inte klarade av att leva ett vanligt liv någonsin. O alla hans medicinburkar var tomma, bl.a. mycket starka morfinpreparat.

Är uppe hos släkten nu, o begravningen är imorgon.

Jag fick ärva en massa vikingasmycken, mynt, stenåldersverktyg o sånt som jag också tycker är intressant. Samt en stor överlevnadskniv o morfars medaljer från kriget.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 7 månader sedan #1176516 av Melody
Svar från Melody i ämnet Min morbror är död
Beklagar sorgen...
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1176552 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min morbror är död

Richard skrev: Var med största sannolikhet ett självmord. Han var i.o.f. sjuk på flera håll. Men han kände att han inte klarade av att leva ett vanligt liv någonsin. O alla hans medicinburkar var tomma, bl.a. mycket starka morfinpreparat.

Är uppe hos släkten nu, o begravningen är imorgon.

Jag fick ärva en massa vikingasmycken, mynt, stenåldersverktyg o sånt som jag också tycker är intressant. Samt en stor överlevnadskniv o morfars medaljer från kriget.


Överlevnads kniv känns igen på att knivämnet syns i hela knivens längd.Samt i många fall hårdstål, vilket kräver Diamantbryne


Den här är överkurs och mycket dyr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1176590 av krokus
Svar från krokus i ämnet Min morbror är död
Richard,
Detta kanske är helt fel att fråga, men skulle du vilja lägga upp bilder på vikingasmyckena? Jag blev nyfiken. :)

Hoppas att det blir en fin begravning! :hjärta