Hur mycket får dina närstående hjälpa till?

Mer
4 år 4 månader sedan #1206371 av Cosmos

PsychoWard skrev:

memphis skrev: Du kunde skaffa dig en pojkvän Geta som kunde göra renoveringar och så :)


Du är vidrig, vet du det? Din skenheliga Satansdyrkare.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206377 av Clean
Senaste perioden i mitt liv reste jag till olika länder så har betalat själv. Utan några fuffens. Men en gång blev jag bjuden till utlandet sist jag var utomlands. Jag ville inte det till en början, men gav med mej efter massa tjatande. Det blev Bulgarien.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206379 av Cosmos
Mina syskon har nästan aldrig hjälpt mig. Men vid dagen för studentbalen gav bror min mig lite pengar för att köpa öl och läsk då mina föräldrar inte ville bidra med ett nickel.

Därefter hjälpte han mig med ett nytt pass genom att skriva på att jag var jag. Det var omöjligt att skaffa detta via någon annan. Däremot nekade han att gå in som borgesman när jag skaffade mig min lägenhet. Det fixade sig ändå genom ett mirakel.

Alltså har jag fått klara mig själv. Men det har gjort mig stark och oberoende. Idag vill jag inte ha någon som ställer upp på mig, det skulle vara förnedrande.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206409 av Richard
Jag har fått (eller egentligen lånar) en cykel av min syster.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206412 av memphis
Ja men just det ja, cykel, jag fick en begagnad cykel av min bror. Men jag använde den aldrig så jag har "lånat ut den" till min mamma.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206458 av Fantasio
Jag får hjälp att betala räkningar. Alltså att räkningarna betalas, jag får ingen ekonomisk hjälp.