Hur sårar man en psykopat?

Mer
3 år 5 månader sedan #1289069 av Illuminante
Vill bara säga att om du tänkt kommentera "Gå vidare bara" eller "Slösa inte din tid på att ge igen" eller något sådant så behöver ni inte kommentera :)

Hur kan jag såra min pappa på bästa sätt som är narcissist. Han har orsakat mycket trauman och utsatt mig för fysisk, psykisk tortyr å sexuella övergrepp. Sa upp kontakten med honom för 3 år sen men han fortsätter att spamma mig och säga att han älskar mig och att jag ska komma till han å han ska fixa körkort åt mig å fixa eget företag åt mig å massa saker. Försöker i princip "muta" mig, men jag vet att om jag går tillbaka så är mitt liv över. Han har fått mig å försöka begå självmord å orsakat ett självskadebeteende.

Hur ska jag ge igen? Om jag verkligen vill fucka han brutalt å få han att känna så mycket skuld och skam över det han har gjort mot mig. Hur får jag han att gråta över det han har gjort eller ångra det han har gjort.
Räcker det å säga typ allt han har gjort, att jag har hamnat i ett djupt missbruk å självhat på grund av han? Berätta alla konsekvenser jag fått för det han har gjort mig mig.
Tack
Mer
3 år 5 månader sedan #1289070 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur sårar man en psykopat?
Det är jättelätt att kränka en narcissist. Han glömmer det aldrig.
Mer
3 år 5 månader sedan #1289071 av Illuminante
Tack för svar, men huuur?
Mer
3 år 5 månader sedan #1289073 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur sårar man en psykopat?
Har du inte redan gjort det?
Mer
3 år 5 månader sedan #1289074 av Fantasio
Om han har förstört ditt liv så låt honom veta det. Men det kanske inte biter på honom.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1289075 av Illuminante

Geta skrev: Har du inte redan gjort det?

Nä det tror jag inte? Har inte sagt ett enda ord till honom på 3 år

Tack, det är lite så jag tänker
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.