Orolig för väninna

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310751 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Orolig för väninna
Jag kanske måste vara extra tydlig Geta och klartext! Det är sent! Kanske är det så Geta men lesbiska babianen dreglar över Hollywoods mest enligt skeva och sjuka idealen mest sk då mest snygga! Inte undra på att dom plastikopererar sig för att behålla sin ungdomliga sk skönhet eller för att bli sk snyggare! Har hon själv skrivit på viska hur hon trånar, dreglar och längtar efter vissa Hollywoodstjärnor. Sedan samma lesbiska babian kritiserar på att någon ser gammal ut. "Ser hon inte lite gammal ut"! Sedan skrattar hon åt ett skämt om ankläppar. Det är toppen av alla världens kufa banaliteter hon ensam står för.

Pga såna som henne blir Hollywoods kvinnor drivkraft att vara snygga och sexiga så mycket som möjligt. och vi i Sverige matas av det. Så undra inte på femåringar har anorexia och sjuka och skeva kroppsideal.

Svin är svin och dom borde inte ha någon röst särskilt dom som sitter i maktposition. Världen skulle bli mycket bättre plats om man struntade dessa svin som sprider sin dynga om sjuka och skeva kroppsideal och det perfekta ansiktet.

Alla människor är unika. Och borde bli sedda och höra precis som alla andra. Utseende borde inte spela någon roll. Vi måste tvätta bort dessa sjuka och skeva ideal. För alla människor är unika. Tex pseudointellektuella brukar prata om den gråa trista tråkiga massan som du säkert dom skulle tycka Geta du tillhör. Är lögner för alla är vi unika varken gråa, trista, tråkiga eller starka och färgglada. Varenda människa är unik och så är det. Det är som DNA eller ett fingeravtryck det finns bara en av oss och det säger sig självt.

Men den här lesbiska babianen Cosmos kan dregla, sukta och tråna efter dom kallade enligt henne snyggaste i Hollywood. Om det gör henne till bättre människa. Men det är såna som henne i maktpositioner som är farliga. Till och med femåringar har anorexia. Nåt har gått jävligt fel! Barn ska få vara barn.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310802 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Orolig för väninna
Känner du någon kompis till henne, Richard som du kan fråga?
Mer
3 år 3 månader sedan #1310815 av Geta
Svar från Geta i ämnet Orolig för väninna
Pimed du är själv ett dåligt exempel som låtit plastikoperera dig!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310817 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Orolig för väninna
Nu Geta är du orättvis du vet mycket väl att jag var akut psykotisk när jag gjorde det i min ungdom och så psykotisk som jag var har jag aldrig varit. Dessutom var det min pojkväns fel. Han sa åt mej att göra det. Och jag ångrar verkligen att jag lyssnade på honom men som sagt så hade jag den största akuta psykosen jag nånsin haft. Hade jag aldrig fått schizofrenin och han hade aldrig sagt det och samhällets ideal så dom tre sakerna hade jag aldrig gjort det. Dessutom vet alla hur lättpåverkade ungdomar är. Sen förödande akut psykos på det. Samhällets normer och ideal och en psykopat till pojkvän. Så jo ni kan tänka er själva.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310830 av Richard
Svar från Richard i ämnet Orolig för väninna

Admin1 skrev: Känner du någon kompis till henne, Richard som du kan fråga?
 

Nä, det gör jag inte.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311033 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Orolig för väninna
Du kan ju gå till hennes bostad och ringa på eller ringa och fråga hennes grannar?