Orolig för väninna

Mer
3 år 3 månader sedan #1310534 av Richard
Svar från Richard i ämnet Orolig för väninna
Har för mig att hon har hemlig adress.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310616 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Orolig för väninna
Skicka ett SMS till hennes nummer.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310717 av Richard
Svar från Richard i ämnet Orolig för väninna
Jo, det har jag gjort, men inte fått svar o ingen svarar.

Men hon fanns på MrKoll, så hon hade tydligen ingen hemlig adress längre.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1310722 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Orolig för väninna
Vad är du orolig för? För att hon kanske dissar dig? Eller orolig för hennes skull? För att du bryr dig om hennes välbefinnande och bryr dig om att hon är välmående?
Mer
3 år 3 månader sedan #1310731 av Richard
Svar från Richard i ämnet Orolig för väninna
Att det kanske har hänt henne något, kanske hon mår jättedåligt, kanske t.o.m inlagd.
Jag bryr mig ändå om mina vänner. Så känslokall är jag inte.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310732 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Orolig för väninna
Det är helt okay att vara känslokall och inte bry sig. Så är samhället. Sedan att vissa blir det extremt mycket så blir det bestraffningar, det är hyckleri bara för det går över deras intelligens och får dom känna sig mindre som människor. Dom hade oxå gjort det om dom hade varit du. Hycklare. Samma sak lesbiska babianen Cosmos dreglar efter brudar som är snygga enligt Hollywood sedan säger hon att samhället är så narcissistiskt. Fatta dum i huvudet? När hon är ingenting än ett riktigt jävla suckers själv. Sedan även skämtar om att folk plastikoperrerar sig tex nämnde hon nåt om "ankläppar" Jo om hon har såna krav och ideal att man måste se ut som dom snyggaste i Hollywood enligt henne själv så är det så himla konstigt att folk plastikopererar sig själv på jakten efter det ultimata utseende när det finns såna som cosmos. Dumheter är vad det är. Värdelösa värderingar och slöseri på värdefulla hjärnor. Man borde skita fullständigt i såna som cosmos som suktar efter Hollywoods snyggaste men skämtat om dom i jakten på den skönheten som plastikopererar sig. När det är pga såna svin som henne som driver vissa till det. Egentligen borde inte hennes åsikter och såna som henne spela roll ett skit roll. Dom borde inte ens ha rösträtt. 
Så länge dom har en röst vilket dom har så kommer aldrig alls världens banaliteter och absurditeter ta slut. Utan dom kan fortsätta sprida sin dynga helt fritt och förstöra en värld som hade kunnat vara vacker. Där det inte spelar någon roll om hur man ser ut. Fåfänga och Fåfängans girighet är en av världens största ondska. Som till och med får femåringar att få anorexia.

Det är pga såna lesbiska babianer som cosmos femåringar har anorexia. Det är pga som lesbiska babianen som Hollywood plastikopererar mest av alla. Såna svin. Men vidrig syn på människan. Sedan när någon vägrar plastikopererar sig inte tittar man på hur gammal människan ser ut och kritiserar det istället.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.