Varit på anställningsintervju-Jobbigt!!

Mer
15 år 8 månader sedan #137625 av AnnKatarin
Pratar du med mig Niklas, eller är du ute efter Herr Gårman, eller någon annan här?
Jag vet inte vad du menar med "lågt", men om du menar långt så skulle jag inte säga att jag hade schizofreni på arbetsintervjun, jag skulle inte säga till kollegorna, jag skulle inte berätta för eleverna. Jag skulle berätta för rektorn. Det får räcka tycker jag...
  • Niklas.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #137630 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet Varit på anställningsintervju-Jobbigt!!

AnnKatarin skrev: Pratar du med mig Niklas, eller är du ute efter Herr Gårman, eller någon annan här?
Jag vet inte vad du menar med "lågt", men om du menar långt så skulle jag inte säga att jag hade schizofreni på arbetsintervjun, jag skulle inte säga till kollegorna, jag skulle inte berätta för eleverna. Jag skulle berätta för rektorn. Det får räcka tycker jag...


Hur lågt i ersättning kan du gå? är den exakta frågan till mig som jag bara ställer tillbaka till alla. Det är frågan om hur illa andra kan pressa mig när dom försöker provocera fram fel.
Mer
15 år 8 månader sedan #137634 av AnnKatarin
Aj då, du verkar verkligen ha råkat i trubbel (?) Nja du. Jag har ju fått lämna löneanspråk ibland. 21000 kr/mån har jag begärt, men jag tror jag kommer få sänka det lite (jag fick den lönen när jag vikarierade). Jag vet inte vad ersättningen ligger på idag. Vet du?
  • Joppe
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #137691 av Joppe
Svar från Joppe i ämnet Varit på anställningsintervju-Jobbigt!!

Niklas. skrev: Hur lågt kan du gå?


Jag kan avslöja att jag tjänar ca. 19.500:- Brutto/mån.
Dessvärre är jobbet lite för tufft för mig med psykisk ohälsa. Ofta 10-12 timmars arbetsdag, inga raster, och många obehagliga överraskningar.
Får nog nöja mig med något mindre i framtiden.