Vad gör ni på dagarna?

Mer
19 år 3 veckor sedan #10868 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Händer inte speciellt mycket på en dag för mig, har iofs, rätt mycket att göra och många projekt som ligger på hyllan, ska ta tag i dem nu när jag mår bättre. Vet dock inte om de är bra projekt eller inte, ena går ut på att få datorer lite tystare, stör mig enorm mycket på ljudnivån. Jag har insjuknat nyligen så jag tar dagen som den kommer, men jag mår måttre nu så kanske kommer jag posta mina avklarade projekt här.
Mer
19 år 3 veckor sedan #10869 av Harriet
Svar från Harriet i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Moonlight!
Eftersom du gillar att lyssna på musik har jag några tips till dig och alla andra intresserade:
Sigur Ros ( isländskt band som gör extremt vacker musik och sjunger på ett eget påhittat språk)
16Horsepower ( ångestfyllda altcountry sånger bra att lyssna på när allt känns... vet inte vad min fd läkare tyckte dock att det var ytterst olämplig musik att lyssna på så jag kanske inte skulle rekommendera dem)

Annars har vi ju Anna Ternheim, Tori Amos, Björk, Stina Nordenstam medflera.
Ha det så bra !
Emelie
Mer
19 år 3 veckor sedan #10871 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Hej, tack för tipsen. Jo Sigur Ros vet jag om, jag tror de gjort filmlåtar.
Men jag visste inte att de sjöng på ett konstgjort språk. hehe, man lär sig ngt nytt varje dag. Ha det bra
Mer
19 år 3 veckor sedan #10879 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Jag pluggar lite på komvux, men blir nog färdig till våren. Sedan går jag ibland som timmis på ett äldreboende.
Sedan går jag till en lerverkstad två dagar i veckan, samt att jag tränar karate dagtid också det två dagar i veckan.
Resten tar jag det lungt på. Sitter lite framför datorn, tar promenader osv.

Då och då kommer uttråknaden svallandes, men vadå. Jag tror jag kommer börja jobba mer framöver i livet...
Mer
19 år 3 veckor sedan #10891 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Jag håller på ganska mycket med sajten. Jag promenerar c:a 2 timmar varje dag också. Det är viktigt att röra på sig. Det blir ganska mycket TV-tittande. Mest på Discovery, Kunskapskanalen, TV1 och TV24. Jag gillar dokumentärer, samhällsprogram och debatter. Jag läser också en del böcker och tidskrifter. Jag besöker biblioteket ett par gånger i veckan. Hälsar på mina föräldrar varje dag.
Mer
19 år 3 veckor sedan #10907 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Harriet, jag fick kommentaren om min musik när jag var inlagd på St.Lars i lund. En del skötare tycket att det var total olämpligt för mig att lyssna på black metall. Men när jag förklarade för dom att musiken hjälper mig att kanalisera mina känslor så förstod dom bättre och blev t o m lite intresserade av musiken (åtminstonne några).