Vad skulle ni ha gjort om ni var miljardärer?

Mer
7 år 2 veckor sedan #912925 av charlie2
sant det man kommer alltid att vara en outcast outsider. :cry:
Mer
7 år 2 veckor sedan #912930 av charlie2
skulle jag ha pengar så skulle jag köpa en jätte kåk ett enormt hus där alla mina vänner kan bo och så.
skulle också skaffa en fin hund och ha över vänner varje helg i mitt hus och alla mina anhöriga skulle kunna bo hoss mig.
+att jag skulle kunna checka in på lyxhotell också och resa världen över första klass.

alla mina anhöriga och släktingar skulle kunna bo hos mig också ju. :dans
Mer
7 år 2 veckor sedan #912942 av MsTibbs
Jag skulle nog inte ändra så mycket. Enda jag "behöver" nu är lite mer hårddisk till min mac, men inte ens det är akut.
Mer
7 år 2 veckor sedan #912947 av charlie2

Geta skrev: Problemet är att man blir inte accepterad, när man har diagnosen schizofreni även om
man var rik.


ingen gillar att bo granne med ett psykfall ju. :cry:

finns en bra film som handlar om en person som är psyk sjuk men han har inte psykos utan OCD svår OCD.
Bilagor:
Mer
7 år 2 veckor sedan #912949 av Nissegossen
Va, fan menar den onde, försöker han köpa mig? Vad vill du Gud att jag gör med pengarna? Jag accepterar inte detta, ingen kan köpa mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 veckor sedan #912950 av Nissegossen
[youtube:2t82eajt]p9Bp9pzv6ZI[/youtube:2t82eajt]
För att förstå storyn måste ni förstå vad moment 22 står för. En man i denna film säger att han är psykiskt sjuk, men han blir inte trodd av överordnade bara för tillägg 22 betyder att den som säger sig vara psykiskt sjuk, kan inte vara psykiskt sjuk.

Titta på filmen, den är kult

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum