Vad skulle ni ha gjort om ni var miljardärer?

Mer
7 år 2 veckor sedan #913587 av Pg
Mer
7 år 2 veckor sedan #913588 av Maxjohan1983
Jag skulle ha min egen alltiallo.

Personen skulle vara utbildad kock och laga mat åt mig/oss. Sedan får den göra
lite andra pyssel med som att kör mig med bil dit jag vill. Jag skulle ha en Bentley Maybach.

Sedan skulle jag ha städhjälp.

Jag skulle bo kvar i min lägenhet(2:a) men köpa grannens lägenhet mitt i mot. Där skulle kocken få laga maten.
Så när kocken är klar med maten då kliver jag bara ut genom lägenheten och går 15-20 meter till den andra.

Nu gäller det bara att bli miljardär! haha :grandpa :fiol

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
7 år 2 veckor sedan #913594 av Utomjordingen
Jag skulle ha nån slags bunker på ett hemligt ställe. Har en viss aning om att det kommer att bli nån slags katastrof här i världen i framtiden. Kan vara komet som kommer, krig - ja, vad som helst... .







:arrow: www.risingsbunkers.com/layouts-pricing-bunkers/ :arrow:
Mer
7 år 2 veckor sedan #913605 av Utomjordingen
Underjordingen säger: Man behöver inte vara miljardär för att skaffa en bunker. Man kan köpa en bunker för cirka 700 tusen kronor + tomt och arbetet:

Mer
7 år 2 veckor sedan #913616 av Geta
Privatchaufför skulle vara skönt att ha och någon som fixar biljetter och hotellrum
på resor. Städhjälp och kock och stylist och frissa ofta vore också bra. Datasupport
också.
Mer
7 år 2 veckor sedan #913637 av Maxjohan1983
Annars tycker jag 1 miljard är lite onödigt mycket.

Mellan 50-100 miljoner tycker jag är lagomt med pengar.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln