Vad har ni jobbat med/jobbar med?

Mer
7 år 1 vecka sedan #921336 av Drummer
Jag var lagerchef för fem stycken i början på 2000-talet! Det gick bra tills jag drabbades av en depression som senare ledde till psykos! Jag var innan psykosen högfungerande och orkade hur mycket som helst, men livet kan vända och förmodligtvis vända tillbaka igen! Jag blev sjukskriven i 10 år och fick diagnosen Bipolär sjukdom som nu är Schizoaffektiv!

Jag jobbade ett par år 2010-2014 på Seconhand och Samhall! Jag är nu sjukskriven för jag har problem med migrän och känner mig låg bland för mycket människor men ibland känns det bättre! Får se om jag börjar arbeta till hösten en del!

Vad har ni för erfarenheter av arbetslivet?
Mer
7 år 1 vecka sedan #921339 av Utomjordingen
Jag jobbade på ett kommunhus - jag började i samma veva få nedsatt empati. Mina anhöriga var avis på mig för att jag jobbade bland politiker. De gillade inte mig så därav kom Jantelagen mot mig.

Sen jobbet på stadsbiblioteket här i stan så var jag bara patetiskt!
Mer
7 år 1 vecka sedan #921340 av Inwatto
Har jobbat som datorprogrammerare i 10 år ungefär. Kraschade för 17 år sedan och har sjukersättning nu. Mina programmerarkunskaper är gamla. Skulle behöva lära mycket om jag skulle ta upp det igen...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
7 år 1 vecka sedan #921341 av Geta
Har jobbat som arbetsterapeut. Kraschade för 38 år sedan. Arbetsterapi är mycket
mer avancerat idag, än då jag utbildade mig.
Mer
7 år 1 vecka sedan #921346 av MsTibbs
Städat två veckor
Lärarvikarie
Gymnasienämnden för Folkpartiet
Natt säkerhet Arvikafestivalen
Konsum Värmland butiksbiträde
Attention Värmland styrelse
Mediagruppen Karlstad sex år skriver artiklar illustrerar mm
Mer
7 år 1 vecka sedan #921380 av notwoodstock
Akademiker, tele- och datateknik
Ideellt, kristet