Några mer som inte lyckades med utbildning?

Mer
7 år 1 vecka sedan #923542 av minamina
Några mer som inte lyckades med utbildning trots bra förutsättningar till att lyckas men pga psykisk ohälsa inte gjorde det?

Hur tänker ni över det?
Mer
7 år 1 vecka sedan #923549 av memphis
ja verkligen. jag var tio poäng från en kandidat examen. 10 ynka poäng. men väldans massa annat kom ivägen, jag lyckades inte skriva ihop de där tio poängen o nu är det försent. vill förresten inte studera längre heller. om jag ska lära mig något blir det att klippa hår, kan ju inte ta så väldigt lång tid. men det är förmodligen bara en dröm just nu o jag börjar bli gammal.
Mer
7 år 1 vecka sedan #923550 av Geta
Även om man har gått en yrkesutbildning är det svårt att få jobba, när man har
en så allvarlig diagnos som schizofreni.
Mer
7 år 1 vecka sedan #923551 av memphis
ja Geta. tror inte någon skulle anställa mig. de kommer undra vad jag gjort de senaste 20 åren! och välja någon annan såklart. enda lösningen om jag skulle vara i form för att jobba en längre tid, är i så fall att ha en egen företag. men det skulle inte jag fixa i dagsläget för det är väldigt stressigt o man måste vara helt frisk för det tror jag.
Mer
7 år 1 vecka sedan #923553 av MsTibbs
Jag fixade inte läsa tyska på universitetet. De andra talade redan flytande, mot min rostiga skoltyska.
Mer
7 år 1 vecka sedan #923554 av Amandara
Har både medgång ar och motgångar i universitetsstudier allt beroende på i vilken form jag varit alltså hur jag mått.