Vad har ni haft för arbete igenom tiderna?

Mer
6 år 11 månader sedan #923718 av charlie2
stjälv så har jag jobbat på cafe som diskare under min ungdom och sedan med travhästar som tonåring ,sedan lagerarbete öb efter det bara handikapp jobb DV så som flytt av möbler och trädgård ,och möbel måleri och möbel restaurering mm,detta var ett litet utdrag av de jobb jag har haft. :)

så vad har ni jobbat med då. :?:

jag tillhör arbetarklassen men lever i dag på bidrag och jobbar inte alls längre då det är för svårt för mig. :!:
Mer
6 år 11 månader sedan #923720 av Geta
Diskade och skalade potatis på ett musikläger, kört traktor inom lantbruk, planterat skog,
jobbat på vandrarhem. Varit praktikant på boende för utvecklingsstörda barn. Jobbat som
sjukvårdsbiträde på gynekologisk klinik. Arbetat som terapibiträde och arbetsterapeut inom
sjukvården. Jobbat på fritidshem inom omsorgen. Har jobbat idéellt i caféer och secondhand
i olika kyrkor.
Mer
6 år 11 månader sedan #923726 av memphis
trädgårdsarbetare på ett sjukhus, massafabrik, kassa på Hemköp, städning, kopeist, städning, växtskötare. sen slut på min karriär.
Mer
6 år 11 månader sedan #923743 av charlie2
ja just det har jobbat på en gård också en gång i tiden när jag bodde på behandlingshem gårdsarbete.
Mer
6 år 11 månader sedan #923748 av charlie2

ispegelland skrev: trädgårdsarbetare på ett sjukhus, massafabrik, kassa på Hemköp, städning, kopeist, städning, växtskötare. sen slut på min karriär.


Önskar att jag kunnde jobba i dag men det är svårt att jobba med psykosen dock.
när jag bodde i täby så jobbade jag ca 6 timmar per dag på DV möbelmåleri och restaurering :D på en privat utförare och hade bara 3 veckors tid ledigt under sommaren.

Men jag vill helst jobba på zoo skansen eller så om jag kunde det. :tummenupp
Mer
6 år 11 månader sedan #923756 av memphis
om jag räknar allt jag var tvungen att göra som barn så har jag varit barnflicka o hembiträde också. för det mesta obetalt.