Förtidspensionär?

Mer
6 år 3 månader sedan #1008843 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Förtidspensionär?
Jag orkar inte att massera andra så länge. Armarna klarar inte av det. Kanske finns olika tekniker att följa?
Mer
6 år 3 månader sedan #1008847 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förtidspensionär?
Man bör ha uthållighet, den kvinna jag hade sist sade, du måste ha kommit på G-punkten, vadå, det var den jag sökte :rotfl

Jag bara bytte hand

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1008851 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Förtidspensionär?
Hehehe, vilken logik ^^.
Mer
6 år 3 månader sedan #1008870 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förtidspensionär?
Det ingår i massagetekniken med en helkropps massage och det ger även helkropps orgasm.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1008916 av Melody
Svar från Melody i ämnet Förtidspensionär?
Jag tror allt hänger ihop. Får man ett deltidsjobb är det enklare att skaffa sig partner, mer accepterad. Jag har också pluggat på uni men fick avbryta. Det känns riktigt jobbigt då jag inte vet hur mkt jag klarar av, hur stresstålig jag är. Känner också att intelligensen blivit försämrad...

Tror starkt på att man mår bättre med en partner
Mer
6 år 3 månader sedan #1008931 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Förtidspensionär?
Har du någon kontakt med AIR = ArbetsInriktad Rehabilitering så de kan hjälpa dig gällande jobb???

De två viktigaste sakerna i livet är Kärlekslivet och Jobb/Studier enligt mig. Om man har de två så klarar man sig resten av livet. Som synd är har jag ingen av dessa två så... vad ska man göra...