HATAR MITT LIV, JAG MÅSTE UTBILDA MIG

Mer
5 år 11 månader sedan #1047448 av rymd
Fler uppgifter under terminen dock. Men min basgrupp har tappat 2 personer redan och jag har min vän som också har schizofreni, hon åkte hem och sa att hon inte orkade. Så jag får styra upp det här eller byta basgrupp helt enkelt.
Mer
5 år 11 månader sedan #1047449 av rymd
eller köra helt ensam
Mer
5 år 11 månader sedan #1047451 av rymd
Helt ensam tror jag tyvärr att jag inte kommer klara det
Mer
5 år 11 månader sedan #1047549 av Nissegossen
Gått igenom proppen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1047557 av Nissegossen
Min kusin som dog förra året satt som tingsrättsnotarie han gick den långa vägen, han var ett ensamt barn till en byggmästare, och eftersom fadern hade två delar min far och en annan farbror vars en. Han samlade alla medan de fortfarande levde och han köpte ut min far och den andra farbrodern. De gjorde det i det att det var bröder alla och de förstod hans intentioner annars hade det blivit storbråk om de dog innan.

Min kusin hjälpte mig mycket och drog i rätt trådar för mig, jag gillade honom, han bevittnade tillsammans med sin fru mitt testamente. Jag vill skriva en annan till mitt arv, än den som får det den personen är bättre lämpad.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1047596 av lumpi
Varför är du så rädd att bli mördad? Har du retat upp fel folk?