Klara sig på 300 kr tills på torsdag?

Mer
5 år 9 månader sedan #1072056 av Geta
Du får dra in på din dyra sport-golfen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1072061 av memphis
det låter även som att du KAn dra in lite på kattmatskostnader om du behöver spara. 50kr för 3 dagar låter lite dyrt. Har du kattmat i preppingen också?
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1072079 av Nissegossen
Sitter här och äter jordnötter och mörk blockchoklad, bara för att bägge är öppnade och jag tänkte lika bra att äta upp det.

Rickard ta prepper maten återställ förrådet när du får pengar. Detta för att du måste äta det innan utgångsdatum. Du har skygglappar grabben och lär att leva på månaden utan att helt tömma kontot. Alltså att alltid ha en buffert om du har ett annat konto, börja med en 200-300 som sparande alltså en automatisk överföring då om du inte rör det varje månad har du pengar på det kontot. Använd sparsamt.

Det gäller alla, lär er att varje månad ha koll på kontot och se till att ni har pengar på kontot varje gång ni får pengar. Om ni som jag tvingar att spara så är det inga större problem.
Jag har ingen större summa som jag har. Jag tvingar mig själv att leva månad för månad på månadens pengar, det finns ju inte mer än vad vi får ut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1072085 av Geta
Hur har pengarna försvunnit? Du ska ha större inkomst än de flesta av oss andra.
Mer
5 år 9 månader sedan #1072142 av Nissegossen
Richard i skottgluggen fullt klart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1072183 av krokus
Jag har 240kr på kontot, och får pengar imorgon. Fast jag skulle behöva handla mat, tur att jag har 100kr rabattcheck på ica. :D