Ni som lever på bidrag och inte gör något... Varför börjar ni inte tigga?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089891 av Carmen Al Kebab
Ähh... Skrämselpropaganda, det står aldrig något om detta i någon form av media dessutom så går det folk från affären hela tiden under dagen och kvällen... Det finns hur många vittnen som helst ifall något skulle hända.

Förresten, är du ett troll på detta forum?
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089892 av Crusader

Carmen Al Kebab skrev: Ähh... Skrämselpropaganda, det står aldrig något om detta i någon form av media dessutom så går det folk från affären hela tiden under dagen och kvällen... Det finns hur många vittnen som helst ifall något skulle hända.

Förresten, är du ett troll på detta forum?


Nej jag är inget troll.

Bry dig inte om min Varning , gå ner till ICA , COOP eller någon affär där det sitter en person och tigger, testa din teori och återkom med din upplevelse.

Har du googlat på ämnet ? Det finns reportage om detta i Expressen eller någon annan tidskrift kan inte minnas vilken.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Crusader.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089894 av Crusader
Här är ju en artikel

www.expressen.se/nyheter/longread/darfor...m-tiggarnas-sverige/

Här en annan ifrån Sverige ( den förra var inte från Sverige )
naste4.nordfront.se/2018/08/23/tiggare-i...ar-slavar-at-maffia/

Så du kan väl dra din egna slutsats.

Och jag trollar inte , förstår inte varför folk tror jag "trollar" ( är det min ärlighet) ??? Varför låter jag som ett troll ??? Uttrycker jag mig på fel sätt ???

Här är en annan

www.svt.se/nyheter/utrikes/tvingades-tig...vakades-av-en-maffia




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.