Gymnasietiden skit?

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1112044 av charlie2
så hur var eran tid under gymnasier åldern då.?
min tid under gymnasiet för många år tid sedan var skit vill aldrig tillbaka till den tiden igen.
folkhögskolan var i alla fall en trevlig tid men gymnasiet fy fan.

folkhögskola Österlen var toppen den men inte gymnasiet det var skit rakt av där.
vill aldrig tillbaka till dessa hemska år under gymnasiet.

jag tyckte att gymnasie tiden var en jobbig tid.
där gick jag under 2000 talet början.

Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1112067 av Richard
Svar från Richard i ämnet Gymnasietiden skit?
Fram till gymnasiet mådde jag bra, var populär, duktig i skolan, m.m.

Sen när jag började gymnasiet kom depressionen som en bomb. Jag mådde allt sämre, avskärmade mig från de flesta vänner, skolresultaten rasade. Mina föräldrar tog mig till psykiatrin o jag fick en massa lugnande, men det hjälpte inte. Blev något bättre när jag började jobba efter gymnasiet, sen efter några år blev jag mycket sämre.

Jag gick i gymnasiet 96-99.
Mer
5 år 3 månader sedan #1112078 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Gymnasietiden skit?
Första året på gymnasiet var heaven...orientering, springa, kompisar....sen kom depression och förstörde allt. Avslutade mina gymnasiestudier på folkhögskola. Trivdes super men mådde dåligt av och till. Hade min första riktiga pojkvän som jag fortfarande har kontakt med. Fick högsta omdöme. Det ihop med högskoleprovet gjorde att jag kom in på vilken utbildning jag ville. Det blev sjukgymnastutbildningen och lite Läkarlinjen. Sikta mot stjärnorna så når du kanske skogstopparna. Nu är allt katastrofal pannkaka av allt.
Mer
5 år 3 månader sedan #1112085 av björk
Svar från björk i ämnet Gymnasietiden skit?
Jag hamnade mitt i geting boet
av en fotboll klass. (Samhälle programmet). Det var ett
en stab på 3 tjejer de hävdade, erat mäle var "du är bara en helt vanlig" kille.

När vi skulle beskriva oss minns jag en sade jag tycket om att sova och han fick medhåll.

En menade att snussaften, var, extraordinär.

En menade att 33cl läsk vid sommar vart ok. Tillsammans med dator.

En gång norpa jag en köttbulle av en halvbuse men han fann mig rolig.

Jag hade lite bekymmer med han.
Men den gången tyckte han jag vart kavat.

Det var nytt då med Mp3 men tanka sannolikt 10 stycken allt, som.
Dator torget hette de.

Jag kollade sedermera ständigt på """ www.kvinnor.net " Det var likadant när jag var hemma lyssna ja på Karlavagnen i P3.. Jag fantisera kunde man komma te bup och spela innebandy i samband med Karlavagnen lyssnande kunde jag bara spela innebandy hade, jag blivit frisk.

Jag minns jag tänkte i procent 74....

80% osv. Jag var hemma cyklade frenetiskt mellan lunch rasterna då tänkte jag kunde jag bara dansa framför spegeln kunde jag blivit bättre och bra better. Jag köpte Half-life på Kungsan och fäste på paket-hålaren. Orange förpackning. Det var de största som hänt i mitt liv de spelet samt qw

I qw fällde man ner konsolen skrev te.x
connect 192.168.10.132 typ

Favo banorna var dm2 dm4 samt dm6

Qw=Quake World

Commandos behind the enemy lines.. silver.. Warlords.... Gta... Rollercoaster tychoon samt Tombraider 3...
Var oxxxå bra!
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1112113 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Gymnasietiden skit?
Gymnasietiden var inte bra för mig. Mådde dåligt under hela perioden men försökte sopa allt under mattan. Letade desperat efter ett umgänge och sen hittade jag ett som inte var bra för mig.
Usch och fy vill aldrig tillbaka.
Mer
5 år 3 månader sedan #1112115 av memphis
Svar från memphis i ämnet Gymnasietiden skit?
Jag började inte gymnasiet direkt utan började jobba i stället. Jag var skoltrött. Jobbade några år och började sen fotogymnasium när jag var 19 eller 20, kommer inte ihåg riktigt. Läste på komvux sen.