Jobbigt arbeta på lager??

Mer
5 år 1 månad sedan #1130482 av Melody
Vad tror ni är det jobbigt att arbeta på lager? Hört att Samhall har sådana jobb??
Mer
5 år 1 månad sedan #1130499 av Nissegossen
Körde truck på fullgodset på Pripps ett tag för nu länge sedan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1130506 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jobbigt arbeta på lager??
Verkar kul att jobba på lager. Jag menar jag hade hellre jobbat som läkare eller fysioterapeut men i dagens tillstånd med handikapp....så ja....truckkörning verkar kul.
Mer
5 år 1 månad sedan #1130527 av Nissegossen
Till du lägger en full pall med starköl i glasflaskor, jag är inte rädd för att skära mig i handen när jag plockar söndrigt glas man bara använder rätt teknik. En från truckverkstan kom på truck tog en starkölspall lade den, varpå förman på fullgodset skällde ut honom som ursäkt sade han jag behövde testa trucken, det satte igång förman rejält och diverse invektiv hördes de plockade upp skärvorna sedan städmaskin tog det sista de försvann killen från truckverkstan kom med trucken körde iväg med en pall starköl på gaffeln och körde den till truckverkstan...

Jag var där när de grep 25 man lastbilsförare truckförare de hade haft span på dem uppe under taket var det officiellt arbetare som jobbade där. Men det var poliser de dokumenterade allt tills en dag då chaufförerna
fick en hjälp person bredvid sig. När de kom till grindarna stod polisen där tog ut föraren "hjälpen" tog över ratten och levererade varorna

De fick fängelse vad jag kommer ihåg. De nystade upp hela härvan. Jag? Oskyldig visste ingenting

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1130694 av Richard
Svar från Richard i ämnet Jobbigt arbeta på lager??
Att köra truck är rätt kul, men man får gå några dagars kurs...

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1130723 av Nissegossen
Fick kortet i handen efter att kört truck några månader...Totalt utan utbildning

Man fick inte gå in på lagret (fullgodset) utan truckskor med stålhätta på fötterna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.