Kommunala finsnickeri och möbelmåleri?

Mer
5 år 1 vecka sedan #1143642 av Geta
Nej, idag är det meningen att man ska se på TV hela dagarna, när man är inlagd. Senast som jag var inlagd, fanns det TV-apparater högt och lågt på avdelningen.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1143666 av Cosmos
Sant. Jag var inlagd förra veckan. TV och TV-spel plus ett pingisbord som dök upp då och då.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1143668 av Geta
Det är likadant i äldrevården. Där placeras patienterna i sina rullstolar framför en påslagen TV.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1143670 av Miika
När jag var tonåring så sommarjobbade jag på ett privat vårdhem för senildementa. De fick vara i allmänna tv-rummet. På måndagar eller var det på tisdagar så gick det gamla filmer på tv som de fick titta på
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1143707 av Nissegossen
Jag har min kärra längst ned utanför porten här. Det råkar vara ett hobbyrum som hyresgästföreningen står för, men alla hyresgäster får låna en nyckel och göra hobby arbeten en del skolungdomar gör jobb de skall förevisa i skolan andra renoverar sina möbler.

Idag såg jag en massa trädamm på golvet, samt att någon tidigare målat något med svart för som senare någon slipat bort, det är ett lager med slipdamm överallt där. Någon som sade sig städa därinne han har gått igen min packning även. Jag sade till ordföranden i hyresgästföreningen att jag blivit av med några småsaker och tydligen var det någon s.k. höjdare som han var son till, så det har inte hänt något. Vad sjutton jag har påtalat, men fortfarande är det skitigt med svart färgdamm som satt sig överallt. Jag har köpt rengöringsmedel till toa, även en ny toaborste toa rullar disk dukar även mikrofiber dukar, allt för att göra rent förutan golvmopp, hade de gjort rent efter sig hade det varit helt OK! men tyvärr...

Tipset till Charlie gör detta bord,


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Nissegossen.