Hur många här har dv som jobb?

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163032 av Nissegossen

Geta skrev: Har gått på ett Dagcenter i ett par år helt frivilligt.


Psykiatrin här har nu för tiden ingenting för patienter och före viska var jag på allaktivtetshuset Gyllenkroken där lärde jag mig data och en stor del därför köpte jag min första dator och alla mina texter är från den tiden.

Jag gick där i flera år.

Nu förtiden skriver jag inga texter har ingen tid över för det.
Jag lägger ju ned energin på viska. skulle jag sluta vara på viska så återupptar jag troligtvis mitt skrivande, hon som var handledare kunde säga skriv en krönika vilket jag gjorde. Jag kan alltså skriva texter som är beställda.

Hörde en granne berätta att de på jobbet kanske skulle bli avskedade med orden skrev jag en text somom jag var en av dem och jag lade det på ett USB.minne och jag sade låt chefen ta ut det på skrivaren han var ju också hotad med uppsägning texten blev högt uppskattad och de fick jobbet kvar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1163045 av charlie2
jag har slitit under 2 års tid med att måla möbler i Danderyd och det var ingen lätt sak det alls.
jag jobbade 6 timmar per dag under 2 årstid där med att måla möbler.

allt de gav mig var lunch inget anat.:cry:
Last edit: 4 år 9 månader sedan by charlie2.
Mer
4 år 9 månader sedan #1163047 av Geta
Jag fick ingen lunch, när jag gick på Dagcenter. Kaffet kostade 5 kr.
Mer
4 år 9 månader sedan #1163056 av zoegas
Gå till en verksamhet som går flera miljoner minus varje år. Och få betala både mat och resor. Vad är poängen med det?

Jag vägrar.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 9 månader sedan #1163073 av Amandara
Jag har målarverksamheten en dag o veckan funderar på att byta upp mig till 2 om det går. Det har varit för mycket Peer jobb och sjukdom den här våren så jag har knappt varit där. Längtar efter att gå loss på bilder.
Mer
4 år 9 månader sedan #1163080 av Nissegossen

zoegas skrev: Gå till en verksamhet som går flera miljoner minus varje år. Och få betala både mat och resor. Vad är poängen med det?

Jag vägrar.


För att hålla kollen på dig inget annat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum