Sjukersättning och försäkringskassa

Mer
4 år 7 månader sedan #1175105 av Geta
Moderator1 har tagit bort vad RainNo2 skrev. Det var inte lämpligt i tryck.
Mer
4 år 7 månader sedan #1175106 av Miika
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1175107 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Sjukersättning och försäkringskassa
Geta trodde aldrig att du skulle ta offerkoftan? Du som säger till andra att sluta vara offer och så mobbade. Sorgligt att du inte kan skilja ditt eget skit och lägga det på andra.
Mer
4 år 7 månader sedan #1175109 av Geta
RainNo2 du vrider och vänder på allting. Förstår inte varför du absolut måste vara på Viska, när du avskyr oss här. Skiter fullständigt i om jag tar på mig offerkoftan. Många som läste vad du skrev igår kväll förstår nog en hel del. Kan du inte hitta ett annat forum som passar dig bättre. Du med alla dina diagnoser. Varför måste du hemsöka oss här?
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1175111 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Sjukersättning och försäkringskassa
Vad gör du själv på viska? Jag avskyr ingen det är du som gör det för du är en översittare. Sorgligt att tro att jag skulle lyssna på dig. Du är så gammal att du skulle kunna va min mormor och du beter dig såhär det är inte värdigt. Du får inte tycka du är värdelös vilket du inte är. Du får bara lyfta upp dig och sluta gråta ut hos administrationen... Det är lågt. Ger man in sig i leken får man tåla reglerna. Lite värdighet har du väl och inte tjafsa med någon som skulle kunna va ditt barnbarn åldersmässigt?
Mer
4 år 7 månader sedan #1175114 av Geta
Du måste vara väldigt rädd för svaghet. Man är överkänslig och tar på sig offerkoftan och gråter ut hos administrationen. Tack och lov kan moderatorerna ingripa.