Jag stortrivdes och kämpade in i det sista!

Mer
4 år 8 månader sedan #1176898 av Skellington
Det är grymt bra, men varför är anställningen tidsbestämd till endast sommarjobb?
Mer
4 år 8 månader sedan #1176900 av Geta
Han har väl sjukersättning eller aktivitetsersättning. Då får man inte tjäna hur mycket som helst. Restaurangen är väl bara öppen under sommarsäsongen.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1176908 av Lelle
Tack Admin. krokus jag hade inte långa dagar, men på slutet jobbade jag över så¨då blev det längre. Men jag jobbade varje dag i veckan! Ja det blev en erfarenhet jag kommer få bära med mig livet ut.

Tack wasp!

Precis som geta säger, det är endast öppet på sommaren. Dessutom var det inget sommarjobb. Det var inte vad det kallades! Men tack ändå!

Ja nu kommer jag gå till en verksamhet i min hemkommun och utföra ett jobb där och få aktivitetsersättning.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1176910 av Lelle
Jag har alldeles nyss dock fått nya planer. Jag kommer nog planera att besöka min biologiska mamma på mentalsjukhuset. Jag tänkte bland annat när jag väl är på plats ställa frågan direkt till min mamma om hon vet vilket födelsedatum jag har. Jag tror den frågan är bäst att ställa just när vi träffas, när jag är där på platsen. Sedan är det inte bara på grund av att fråga när jag fyller år. Jag känner att jag måste få se henne igen! Om jag inte kommer iväg så har jag en hjälpperson som kan åka till sjukhuset och spela in en video med min mamma. Det har hänt förut.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 8 månader sedan #1176911 av Skellington
Är din mamma utomlands, finns väl inga mentalsjukhus i Sverige?
Mer
4 år 8 månader sedan #1176912 av Lelle

Skellington skrev: Är din mamma utomlands, finns väl inga mentalsjukhus i Sverige?


Japp hon är utomlands.