11 yrken som ger hög lön trots korta studier

Mer
4 år 7 månader sedan #1177849 av Nissegossen
Inte särskilt sugen på att studera? Lugn. Det går att få ett välbetalt jobb utan att plugga halva livet. Här är elva yrken för dig som vill prova något nytt eller vill vidareutbilda dig.
www.kollega.se/11-yrken-som-ger-hog-lon-trots-korta-studier#

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1177850 av Geta
Det är så dags nu! :rotfl
Mer
4 år 7 månader sedan #1177876 av Nissegossen

Geta skrev: Det är så dags nu! :rotfl



Enkelt den som jobbar får gå före mig i kön till kassan i butiken den som vill jobba, Fine, personen betalar in min pension genom skatten, du skrattar jag skrattar när jag tar ut pengar på kontot även om jag inte skrattar hela vägen till banken en till som jobbar och betalar skatt är det bästa andra kan göra för mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1177881 av Geta
Här får pensionärer handla på ICA på tisdagar med 5%. Då vimlar det av gamlingar. De andra dagarna får vi hålla oss undan. På tisdagar får man se upp, så man inte blir överkörd av någon åldring.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1177889 av Nissegossen

Geta skrev: Här får pensionärer handla på ICA på tisdagar med 5%. Då vimlar det av gamlingar. De andra dagarna får vi hålla oss undan. På tisdagar får man se upp, så man inte blir överkörd av någon åldring.



Det råkar vara samma för mig i min närmsta ICA butik.

Förövrigt leta reda på ICAs egna varor basic det är bra billiga varor de har som är basic, bra tillverkning men inga krusiduller utan en bra billig vara ofta mycket bra kvalité

Glöm inte heller att dra ICA-kortet du får där en bonus om du drar kortet även om du betalar kontant.

Bli även pluskund på Willys det är även ett sätt att få billigare inköp denna vecka som pluskund kan jag köpa högst 2 st per hushåll frysta räkor för 29.90 kr/st

Men för att återgå till ICA de har Västgöta kloster ost svart smakrik till 79 kr/kg samt 30kr för ett paket smör.

Tar russinen ur kakan, varsågod

Medlem på Willys pluskund fixar du här
www.willys.se/artikel/om-oss/willys-plus...iwAl5WC224tqAN7ZeE8R

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1177892 av Geta
Extrapriserna på ICA verkar vara lokalt.