Privata arbetsköpare utnyttjar folk?

Mer
5 år 2 månader sedan #1128230 av Admin1
Du blev inte inlagd efteråt?
Mer
4 år 6 månader sedan #1185537 av Maxjohan1983
Jag behöver en städmani. Senaste jag fick det så testade jag bara att ta halvdos några dagar. Alltid efter dag fyra eller nåt då mår jag som bäst. Sedan efter blev det totalt bakslag!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 6 månader sedan #1185538 av Geta
Har fått en ny diabetesmedicin och har fått städmani. Har städat där jag aldrig brukar städa. Ska ta ledigt över helgen dock.
Mer
4 år 6 månader sedan #1185540 av Maxjohan1983
Det låter lustigt Geta.. jag var duktig på att städa då jag har abilify. Som du skrivit tidigare geta så är inte risperdal en boost för den emotionella delen. Tror det är därför jag har svårt att städa.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 6 månader sedan #1185549 av Nissegossen
Jag sade till min mor som städat mitt skrivbord i pojkrummet, Mor städa inte mitt skrivbord nu kan jag inte hitta någonting.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1185587 av Admin1
Många har exekutiva svårigheter dvs svårt att omsätta tanke i handling. Det gör det svårt att göra vissa saker, som t.ex städning för man kommer inte i gång med det.