Läsa till läkare

Mer
4 år 6 månader sedan #1186145 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Läsa till läkare
Det är inte så mycket betygshets på folkhögskola, man läser mer för att det är intressant.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186149 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Läsa till läkare
okej vad skönt! är ju lite av en nörd och perfektionist så kommer nog satsa på höga betyg ändå XD
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1186151 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Läsa till läkare
Vi har haft en på viska.se här i Göteborg hon är nu färdig med utbildningen och jag har förlorat kontaktuppgifterna så det finns inte en chans för mig att nå henne, hon är vegetarian och hon och två andra viskare bjöd jag på mat. De andra och jag åt inte vegetariskt jag löste det genom att köpa ett pizza kit från affärens kyldisk och jag köpte salami skinka oliver soltorkade tomater och quorn och vad mer? Kommer inte ihåg Var och en fick ta en bit pizzan var fyrkantig och jag skar igenom det blev fyra bitar och alla fick lägga på "Sin bit" vad den ville ha.

Demokratisk pizza

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186153 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Läsa till läkare
åh vad kul att höra att någon har lyckats ta sig dit! Pizza lät väldigt gott också! :D
Mer
4 år 6 månader sedan #1186156 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Läsa till läkare

mrsearlgray skrev: åh vad kul att höra att någon har lyckats ta sig dit! Pizza lät väldigt gott också! :D


När hon dök upp på viska.se låg hon på Kungälvs sjukhus och hon nämnde att hon var svag för choklad, jag köpte mörk choklad mycket dyrt lyx åkte med bussen till Kungälv och hälsade på henne. Senare hamnade hon på Mölndals sjukhus sluten vården ligger där. jag som bor på ett avstånd på 7 min från Psyket på Östra tog mig dit en annan stad och för mig med buss och spårvagn är det långtbortistan typ Mongoliet. Ringde på kl till avd två ssk tjejer sade hon ligger och sover, vi låter henne sova, att väcka är en dålig ide. Snopet överlämnade jag godiset och åkte hem från långtbortistan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1186157 av Geta
Svar från Geta i ämnet Läsa till läkare
För att kunna börja forska i schizofreni behövs det väl minst 10 års förstudier.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Geta.