DV ett par timmar i veckan?

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1193474 av the dude
kan säga att jag har den turen att jag kan få jobba på Finsnickeri 2 gånger i veckan.!

Jag gör smörknivar och målar möbler.

Någon mera än mig som har LSS jobb då.?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1193475 av Geta
Svar från Geta i ämnet DV ett par timmar i veckan.?
I början av 1990-talet gick jag på ett Dagcenter. Då var jag kreativ och hittade på olika aktiviteter. Personalen ville helst att man skulle hålla på med att sortera skruv eller plåster.
Mer
4 år 5 månader sedan #1193690 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet DV ett par timmar i veckan?
Vad gör de andra på din dagverksamhet?
Mer
4 år 5 månader sedan #1193737 av krokus
Svar från krokus i ämnet DV ett par timmar i veckan.?
Förut jobbade jag ibland med att sortera skruvar (och liknande). Så *censur* tråkigt! Även klippa plastslang på 29,6mm, si så där 20 000 stycken. Fast jag fick iaf betalt. Wow.
Mer
4 år 5 månader sedan #1193750 av the dude
här har jag jobbat under ett par års tid helt 4 free.


nytida.se/verksamheter/smedjan/

men där sätter jag aldrig mera min fot där jobbade 6 timmar per dag utan betalning året runt.:cry:
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1193910 av Richard
Svar från Richard i ämnet DV ett par timmar i veckan?
Jag jobbar 3 timmar var tisdag, onsdag o torsdag på daglig verksamhet. Idag o igår har vi jobbat med glaskonst. Skära glas har jag gjort förut, så jag kunde det mesta innan. Men det var roligt. Sen spånar vi på ett nytt konstprojekt. Brukar måla mest, eller göra keramik. Det är ju inte för att man får 6 kr i timmen plus bonus 2 ggr per år, som man går dit. Det är ju för att ha det trevligt, pyssla med nått o komma ut o träffa folk som är det viktigaste! Då mår man mycket bättre!
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Richard.