Johan's inkomsttråd

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1205236 av Maxjohan1983
Det här blir min inkomsttråd.

Jag tänkte skriva i denna tråd så det blir mer gjort för mig. I år har jag inte tjänat en krona utanför det jag får från FK. :evil: :evil:

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 4 månader sedan #1205238 av Geta
Svar från Geta i ämnet Johan's inkomsttråd
Inte jag heller!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1205239 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Johan's inkomsttråd
Näää, det är fan inte lätt, jag är ju faktiskt psykiskt sjuk. Och det märks på en del sätt.

Så småningom vill jag tjäna pengar från InvestorGreats.com...

Inkomstkälla ett: En e-bok som jag ger bort gratis på en blogg. Sedan annonser på bloggen.
Inkomstkälla två: www.investorgreats.com

Dessa borde inbringa 15.000 per år med lite jobb. Mer än 20 k får jag inte tjäna. :/

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 4 månader sedan #1205856 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Johan's inkomsttråd
Nu har jag hittat ett sätt som avkastar ungefär 20-30% per år. Det handlar om att prenumerera på magazine som Privata affärer eller Aktiespararna och sedan är det bara att följa aktietipsen som dem ger ut. Oftast är det ingen som köper i små bolag från aktietipsen... men giganter som Latour, Hexagon och annat. Det brukar tankas friskt dagar efter aktietipsen! Kanske något för Geta som är miljonär? :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 4 månader sedan #1205858 av Geta
Svar från Geta i ämnet Johan's inkomsttråd
Har faktiskt varit miljonär några månader. Det var banken som hade placerat pengar på mitt konto som inte var mina. Om jag hade haft skulder hos Kronofogden , så hade pengarna gått dit. Märkte inget på flera månader. Min syster bytte bank, när de kunde göra så stora fel.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1205860 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Johan's inkomsttråd
Sedan gäller det visserligen att sälja av aktierna efter en viss uppgång men Aktiespararna kostar bara 99 kronor i månaden för en pro-prenumeration. Inte speciellt dyrt.

Geta skrev: Har faktiskt varit miljonär några månader. Det var banken som hade placerat pengar på mitt konto som inte var mina. Om jag hade haft skulder hos Kronofogden , så hade pengarna gått dit. Märkte inget på flera månader. Min syster bytte bank, när de kunde göra så stora fel.

Försök inte nu Geta. Du har ju skrivit på forumet att du fått ärva pengar och är miljonär. Det är väl inte att skämmas för? :)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.