Jag vill ha ett jobb

Mer
4 år 2 månader sedan #1217143 av Clean
Svar från Clean i ämnet Jag vill ha ett jobb

Geta skrev: Jag skaffade alla jobb själv. Till slut sa de att jag hade roffat åt mig arbete i landstinget, då jag blev tvångspensionerad på grund av Sveriges finanskris i början av 1990-talet.


Helt otroligt att du klarade av att jobba.

Om man som psykisk sjuk jobbar så måste arbetet vara införstådda att man behöver nån gång måste man ta en paus om det skulle dyka upp problem.
Mer
4 år 2 månader sedan #1217148 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag vill ha ett jobb
Om man har psykisk sjukdom är det lätt att man blir mobbad, för att man är annorlunda. Det är en instinkt människor har, att mobba det som är annorlunda.
Mer
4 år 2 månader sedan #1217150 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Jag vill ha ett jobb
vet inte vart än skulle få ett möte med arbetsförmedlingen någon gång efter vecka 3! hoppas på någon second hand butik eller något. :D
Mer
4 år 2 månader sedan #1217158 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag vill ha ett jobb
Jag har jobbat i secondhandbutik kort tid. Fick stryka kläder. Blev orolig. Kunde inte vara kvar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1217169 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jag vill ha ett jobb

memphis skrev: Om man har psykisk sjukdom är det lätt att man blir mobbad, för att man är annorlunda. Det är en instinkt människor har, att mobba det som är annorlunda.


Har man CP, er det langt mer sannsynlig at dem med en mening som betyr noe, overvurderer deg. Det er en arv fra 1968.
Mer
4 år 2 månader sedan #1217202 av Nissegossen