Det är med blandade känslor

Mer
4 år 3 månader sedan #1223113 av Admin1

memphis skrev: På sätt och vis förstår jag vad Admin menar. Han är en mycket praktisk person som inte sätter värde vid det teoretiska. Själv har jag haft många städjobb, sammantaget är det städning jag har arbetat med mest. Och det är ganska tillfredsställande jobb. Det blir fint och när du kommer hem tänker du inte mer på jobbet. Men. Det blir för tjatigt efter ett tag. Att tömma samma papperskorgar och skura samma toaletter varje dag. Det är min åsikt om städjobb. Och jag har som sagt haft en hel del utav det.

Jag är ingen praktisk person jag är en teoretiker och tänkare. Redan som 13-åring på skolinternatet kallade mina kompisar mig för Fillo dvs Filosofen. Dvs tänkare redan då.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223118 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Det är med blandade känslor
Jeg har stort sett tenkt meg opp i problemer. Men praktisk-matematisk intelligens er viktigere enn språklig intellekt, om man må velge. Jeg er vokst opp blant flinke folk, men synes egentlig ikke jeg kan noe.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223119 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det är med blandade känslor
Måste man vara antingen tänkare eller praktisk?
Mer
4 år 3 månader sedan #1223122 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Det är med blandade känslor
Nei. Mente bare at intelligens og inltellekt er to ganske forskjellige begreper.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223124 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det är med blandade känslor
Admin1 lagar hela tiden saker. Han kan inte vara helt opraktisk.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223292 av Melody
Är nog en tänkare med. Kanske därför man ej passar med jobb, skulle helst sitta o spåna och röka cigarrerr...