Har ni handikapp-ersättning?

Mer
3 år 11 månader sedan #1247182 av Admin1
Risken för missbruk ökar vid schizofreni och missbruket innebär en merkostnad, som Cosmos nyligen intygat. Nissegossen bör nog ta upp detta med godemannen och öka på summan rejält. Härligt med lite brännvinspengar.
Mer
3 år 11 månader sedan #1247251 av Nissegossen
Det lär inte bli brännvin jag är inte ute efter att bli stup full jag dricker 2,o för ett förhöjt stämningsläge detta under hela dagen. Det har jag gjort sedan jag stod vid panna III på pripps jag har inte ökat på varken i styrka eller mängd du är ammatör

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1247264 av memphis
Jag har inte handikappersättning och har inte ens tänkt på att söka det, för jag har inga sådana kostnader att åberopa, som jag kommer på. Skulle gärna vilja se vad Richard har för skäl på papperet som får så mycket extrapengar, så jag kunde också söka. Men det får vi väl aldrig veta, han rider som vanligt på en räkmacka! Ha-ha :)
Mer
3 år 11 månader sedan #1247267 av Geta
Mer
3 år 11 månader sedan #1247292 av Clean
Svar från Clean i ämnet Har ni handikapp-ersättning?
Man får det om man tex bor på ett gruppboende med omsorgsavgiften!
Mer
3 år 11 månader sedan #1247294 av Cosmos

Admin1 skrev: Risken för missbruk ökar vid schizofreni och missbruket innebär en merkostnad, som Cosmos nyligen intygat. Nissegossen bör nog ta upp detta med godemannen och öka på summan rejält. Härligt med lite brännvinspengar.


Förstår inte vad du menar! Skulle jag ha extrapengar p g a att jag dricker? Huvudlöst!