Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Omröstning: Är du nöjd med den ekonomi du har idag?

Mycket nöjd
4 21.1%
Nöjd
7 36.8%
Missnöjd
5 26.3%
Mycket missnöjd
3 15.8%
Totalt antal röstare: 19
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
3 år 11 månader sedan #1248898 av Clean
Nej jag är inte nöjd! Med15 000 kr per månad hade jag varit nöjd!
Mer
3 år 11 månader sedan #1248901 av Amandara
Jag kan känna att det är ett litet hån att fråga oss med sjukersättning om vi är nöjda med ekonomin. Var nöjd över smulorna från de rikas kalas. Vi har alldeles för lite pengar. Hur många har råd med bil som är typ var mans rättighet.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248903 av Geta
Hur många av oss är trafiksäkra bilförare med all medicin som grumlar medvetandet.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248905 av memphis
Det verkar vara så olika hur mycket vi har i sjukersättning. Jag vill inte gå in på belopp här så det blir avundsjuka, men det är ändå tydligt att jag inte är missnöjd med ekonomin så jag kan ju visa på varför. Jag har nästan 13000 in varje månad. Hyran ligger på 5600. Det gör att jag har en helt ok ekonomi. Men vissa av oss verkar ha det mycket sämre. Det verkar vara ett orättvist system. Jag tjänar antagligen på att jag började mitt yrkesliv som mycket ung. Jag var bara 16 år när jag började arbeta heltid. Men jag har även studerat mycket, ändå ser min sjukersättning så pass bra ut. Det verkar slå väldigt olika, eller så har vi bara helt olika kostnader för att leva?
Mer
3 år 11 månader sedan #1248906 av Amandara
Jag pluggade istortsett tills jag blev sjuk. Har du bostadstillägg memphis? Iom att jag jobbar som Peer och drsrvin litebkulor får jag inte bostadstillägg.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248907 av Geta
Det har varit mycket ansträngande att ha jobbat men det har lönat sig ekonomiskt längre fram i livet.