Brukare kallade mig j*vla svikare

Mer
3 år 8 månader sedan #1269408 av Zoidar
Jag avbokade en träff med honom. Då kallade min brukare mig j*vla svikare. Det är väl knappast ok? Vi har träffats i ca fyra år. Det senaste året har han börjat "tuffa till sig".

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 8 månader sedan #1269409 av Maxjohan1983
Är det nån med borderline? Jag gillar verkligen inte såna typer som ska bråka och vara tuffa.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 8 månader sedan #1269410 av Zoidar
Autism

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 8 månader sedan #1269411 av Maxjohan1983
Märkligt. Jag har nog inget bra råd. Jag brukar bara undvik folk som jag tycker är jobbiga. Har väl kickat 3-4 kontaktpersoner genom åren. Så om det blir värre får du helt enkelt avsluta med honom. Är mitt råd.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 8 månader sedan #1269412 av Zoidar

Maxjohan1983 skrev: Märkligt. Jag har nog inget bra råd. Jag brukar bara undvik folk som jag tycker är jobbiga. Har väl kickat 3-4 kontaktpersoner genom åren. Så om det blir värre får du helt enkelt avsluta med honom. Är mitt råd.


Jag tycker det är ett bra råd.

Anchored in Christ ✟

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269413 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare
Zoidar försök lösa det så fort som möjligt. Konflikter beror ofta på att ingen lyssnar. Går det inte att lösa efter flertal försök och ett par chanser. Så gör som MaxJohan gav råd om avsluta det uppdraget. Livet går vidare. Saker rör på sig och saker och ting förändras. Gäller att hålla med i takten.

Jo MaxJohan! Jag är bråkig ibland som fan men det är pga min empati. Annars skulle jag inte känna empati. Ogillar orättvisa. Starkt ogillar det just därför. Dom som jag bråkar med känner undermålig empati och är känslokalla. Dom söker sig till mej. Vill förstöra det för mej. Har haft tex stalkers i verkliga livet. På internet är det svårt att undvika stalkers och haters! Dom livnär sig på att stalka och hata andra. För dom kommer så lätt undan konsekvenser. För ingen vet vilka dom är och vad dom gör. Och i verkliga livet fattar inte folk att det kan va vemsomhelst som sprider hat på nätet. Dom kommer undan.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Pimed.