Brukare kallade mig j*vla svikare

Mer
3 år 7 månader sedan #1270196 av Geta
Tycker inte alls att det är så hemskt att bli gammal utom när Pimed och zoegas mobbar mig.
Mer
3 år 7 månader sedan #1270197 av Nissegossen
Enligt Geta finns kanske inte barnbidrag till jul, det säger allt om svensk ekonomi pengar är papperslappar som endast har värde om man har tro att lapparna har värde, men det behöver inte vara så. Redan på 1920 talet inställdes guldmyntfoten innan kunde man för papperslapparna få ut guld på banken till samma värde som det guld det motsvarade

Romerska kejsare likadant, de minskade halten silver också ett sätt att devalvera värdet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1270205 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare

zoegas skrev: Har du jobbat på donken? Hur gammal var du då? Jag hade pallat 2-3 timmar, sen hade jag slagit ihjäl nån.

NG och Geta, fan vad mörka ni är..

19 år och bodde i sthlm. Jobbade nätter. Enda stället i sthlm som hade öppet så sent så alla kom dit. Det var roligt. Fick många vänner. Och via dom andra vänner.

Maxjohan1983 skrev:

129? Tyder på att du har en högre IQ än normalt. En normalbegåvad kan inte få så högt!

Gjorde du big five testet som jag länkade? Vad tyckte du isåfall om det?

Jag har tränat på IQ-tester i några år nu. Resultat blir bara bättre och bättre.

Ja, jag gjorde det Big Five testet. Hade högt på agreeableness och openness. Bra test! Sparade resultatet på datorn!


Men ändå normalbegåvade kan oftast eller aldrig komma till 129 på IQ omöjligt! Mitt x fick som högst 210.

Geta skrev: Tycker inte alls att det är så hemskt att bli gammal utom när Pimed och zoegas mobbar mig.

Du fattar verkligen inte att jag gillar dig. Det är du som inte gillar mej.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1270250 av Nissegossen
Ja, vi gamla har svårt för att fatta, men hur kommer det sig? Gjorde ett anlagstest kontrollgruppen mönstrande värnpliktiga på det testet var hur enkelt som helst på tekniskteoretisk förståelse bara fylla i med pilar eller kryssa i frågor. Satt där färdig tog papperen lade på bordet hos den som övervakade och gick. Svaret var en 9ia det är 4% procent av befolkningen som kommer upp i det men helt ointressant för mig, även i mönstringen psykologen sprickfärdig frågade mig vill du veta din IQ? Nej och jag gick. Det är fullt tillräckligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1270251 av björk

Pimed skrev:

Geta skrev: Tycker inte alls att det är så hemskt att bli gammal utom när Pimed och zoegas mobbar mig.


Du fattar verkligen inte att jag gillar dig. Det är du som inte gillar mej.


>>> Pain Peter Tägfgren U only live twice...
Mer
3 år 7 månader sedan #1270255 av Nissegossen
Bara det faktum att jag programmerade en gammal abc 100 dator efter en tidning, minnet bestod i en gammal resebandspelare där bandet fastnat ohjälpligt tilltrasslat och jag använde på en bas av tusen, en slumpvariator på en dator som inte ens var ansluten till något kontor, för övrigt satt jag på en restaurang satte jag mig nära en tjej hon sade jag sitter på ett kontor och jag skickar allt bara försvinner. Jag sade har du en diskettstation? Ja.... Jag sade ta ut disketten och skicka då finns allt kvar på disketten hon satt tyst kvar, hon sade inget mer bara tyst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum