En fråga till er som jobbar!

Mer
3 år 8 månader sedan #1271888 av Nissegossen
För att belysa både mitt och Getas tänk, jag åkte till mor, far var inte hemma. Jag sade till min mor, jag har inga pengar det var för hempermission första gången jag låg på psyket. Hon blev arg och sade får du inga pengar från försäkringskassan? Jo talongen ligger i min plånbok, men jag kan inte ta dem då det inte är pengar jag själv arbetat ihop. trams gå nu och hämta dem på posten de är dina pengar. Vi har växt upp i ett samhälle det inte längre finns ett spår av. Tack vare ett stark fack och socialdemokratisk regering gick det att överleva. Devisen var, gör din plikt kräv din rätt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1271890 av Geta
Svar från Geta i ämnet En fråga till er som jobbar!
Nissegossen,

Jag känner igen mig i det du skriver. Så tänker inte folk idag som man gjorde då.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271907 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet En fråga till er som jobbar!
Känner ett tvång att arbeta. Men vet inte vad jag ska jobba med. Håller på och söker för fullt.

/Dave
Last edit: 3 år 8 månader sedan by 1Dave.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271909 av Skellington
1Dave, var du inte igång med en utbildning? Tidigare sa du att du jobbade som sjukhusstädare?
Mer
3 år 8 månader sedan #1271910 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet En fråga till er som jobbar!
Jo jag utbildade mig till undersköterska men klarade inte av fullfölja praktiken. Så hoppade av utbildningen.
Ja jag jobbade som sjukhusstädare, vill helst göra något annat.

/Dave
Mer
3 år 8 månader sedan #1271912 av Geta
Svar från Geta i ämnet En fråga till er som jobbar!
Admin1 brukar rekommendera tidningsutdelning.